شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان

تولید کننده و صادرکننده انواع ایزوگام پلیمری
مشخصات بلاگ

تولیدکننده عایق رطوبتی ایزوگام در 10 کلاس و گرید مختلف (داخلی و صادراتی)
انواع ایزوگام تک لایه، دولایه، سه لایه و سفارشی با پوشش های فویل دار و طرح دار (استخری، چمنی، آجری و ...)
صادرکننده ایزوگام به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی و خاورمیانه
محصولات: ایزوگام بردین دلیجان – ایزوگام شرق مشکین دلیجان – ایزوگام پشم شیشه
دارای وزن 40 و 42 و 45 کیلوگرم / دارای بسته بندی شیرینگ و وکیوم / تولید شده با مواد اولیه درجه یک
دارای استاندارد ملی ایران و ضمانت نامه 10 ساله
برگزیده جشنواره کیفیت ایران
کارخانه:08644231818
دفتر مرکزی:02177248117
واحدفروش:09125462203

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۱۸ ب.ظ

ایزوگام استاندارد چه مشخصاتی باید داشته باشه؟

ایزوگام استاندارد چه مشخصاتی داره؟ این مهمترین سوالی است که خیلی از مشتریان میپرسن از ما و ما قصد داریم در این متن به این سوال جواب بدیم.

 خب ایزوگام استاندارد به ایزوگامی میگن که حداقل هایی رو که سازمان ملی استاندارد ایران تعیین کرده رو داشته باشه ایزوگام استاندارد انواع مختلفی داره استانداردهای BPE داریم BPP داریم و BOF داریم، طبیعتاً استانداردهای اینها با همدیگر متفاوت و مواد اولیه ای که داخل اینها استفاده میشه باهم دیگه فرق داره.

اما در حالت کلی من استانداردی که باید همه ایزوگام ها توی اون یکی باشن را براتون توضیح میدم یکی از بحث های استاندارد بحث وزن یک رول استاندارد ایزوگامه، یک رول ۱۰ متری بایستی حداقل 37 کیلوگرم وزن داشته باشد و مشخصات ظاهری ایزوگام بایستی طول رول ۱۰ متر و عرض یک متر باشد که مساحت یک رول ایزوگام ۱۰ متر مربع میشه و بحث دیگه در بحث استاندارد، ضخامت ایزوگام هستش، ضخامت استاندارد ایزوگام از سه و نیم تا چهار میل باشد.

منتهای مراتب میشه محصولات سفارشی رو بالاتر از این ضخامت یا پایین‌تر از این ضخامت با حفظ پارامترهای دیگر استاندارد تولید کرد و بحث مهم دیگه توی بحث استاندارد، نوع قیری هستش که داخل ایزوگام استفاده میشه قیر داخلی ایزوگام میتونه قیر پلیمری پالایشگاه یا قیر دمیده یا مخلوطی از این دو قیر باشد که هر دو این نوع قیر ها استاندارد هستند و مورد تایید سازمان ملی استاندارد میباشد.

این مهمترین بحث‌هایی بود که تو بحث استاندارد ایزو گام لازم بود معمولا روی خود ایزوگام مشخصات فنی ایزوگام درج شده و میتونین راحت اون رو مطالعه کنید و مطابقت بدید .

کارخانه:08644231818

دفتر تهران:02177248117

همراه:091254462203

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی